25 Februari 2010

Dapatkan Solusi isu 17 di pasaran anda

Umat Islam pada zaman akhir ini amat ketinggalan dalam banyak bidang. Dalam perniagaan kita terlalu lemah, dalam politik kita juga terkebelakang walaupun kuasa orang Melayu masih ada. Dalam bidang pendidikan kita merosot, malah dalam beragama juga kita sudah semakin lemah iman.
Sesuatu yang kita hendak lakukan selalunya kita cepat mengalah dengan teguran dan komen orang, lalu perkara yang baik terpaksa ditangguhkan dahulu. Ulama sendiri tidak begitu berani untuk menegur orang awam apatah lagi pemimpin yang melakukan kesalahan. Sebaliknya akan berusaha menutupnya dengan pelbagai alasan.
Dalam kita menurun dalam bidang agama, orang lain semakin cemerlang mengatasi kita. Gereja dan kuil semakin berisi dengan agenda menarik. Mengapa kita menjadi sedemikian rupa? Oleh sebab itu satu usaha bagi membina keyakinan diri perlu dimulakan. Kita perlu berubah demi kecemerlangan Islam dan umatnya.
Solusi isu 17 akan cuba memberi jawapan kepada persoalan di atas, isu yang ditampilkan "Membina Keyakinan Diri" boleh memandu pembaca sekelian ke arah itu. Dapatkan Solusi di pasaran berdekatan anda pada Mac ini. Bagi yang melanggan, tunggulah ketibaannya ke pangkuan anda. Selamat membaca.

Tiada ulasan: